Gwarancja i zwroty
ZENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Gwarancja i zwroty
Czy mogę wymienić lub zwrócić przedmiot?
Drogi Kliencie, jeśli zamówiony produkt w jakikolwiek sposób nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo zwrócić go w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Jakie są warunki zwrotu towaru?
Zwrot towaru jest możliwy pod następującymi warunkami:
- Produkt nie nosi śladów użytkowania ani uszkodzeń (wyjątek: uszkodzenia powstałe podczas transportu).
- Opakowanie produktu nie jest uszkodzone ani zniszczone (wyjątek: uszkodzenia powstałe podczas transportu).
- Kompletność zestawu jest zachowana, tj. żadna część produktu nie została utracona.
Ważne! Zawsze dokładnie sprawdzaj produkt przy odbiorze:
- Na poczcie, w obecności kuriera lub w sklepie.
- Upewnij się, że:
- Ani opakowanie, ani produkt nie noszą śladów uszkodzeń mechanicznych lub użytkowania.
- Produkt odpowiada zadeklarowanej konfiguracji.
- Do produktu dołączone są wszystkie wymagane dokumenty (instrukcja obsługi, paszport techniczny, karta gwarancyjna).
Jakie są zasady dotyczące zwrotów?
- W przypadku zwrotu towaru, koszty dostawy pokrywa kupujący.
- W przypadku reklamacji, po naprawie, producent pokrywa koszty wysyłki zwrotnej.
Adres do zwrotów:
Inpost Fullfilment DC2, Wola Bykowska 31, 97-306 Wola Bykowska
ZENET sp. z o.o., VIKTORIIA BULAT
info@zenet-shop.pl
+48794968766